Pages

 

Pengiktirafan kepada Training Cube

Yang pertama dan satu-satunya di Malaysia!


Kami amat berbangga apabila dimaklumkan bahawa Training Cube merupakan syarikat pertama di Malaysia yang mendapat pengiktirafan daripada Professional Association of Resume Writers & Career Coaches - sebuah badan antarabangsa yang berprestij dalam bidang konsultansi kerjaya dan penulisan resume. 

Malah ketika ini, Training Cube juga merupakan satu-satunya syarikat di Malaysia yang ditauliahkan oleh badan antarabangsa ini!

Penerimaan keahlian Training Cube ini telah mengiktiraf perkhidmatan dan komitmen berterusan kami dalam bidang pembangunan dan latihan persiapan kerjaya dan penulisan resume secara profesional. Pentauliahan ini turut membuktikan dedikasi 100% dan penglibatan penuh kami untuk menjayakan anda - klien dan bakal klien kami.

Pentauliahan ini memberikan kami akses kepada informasi, idea serta sumber yang tepat dan terkini berkaitan bidang persiapan kerjaya dan penulisan resume. Maklumat yang bermutu ini diiktiraf oleh Professional Association of Resume Writers & Career Coaches dan diterapkan di dalam program-program anjuran kami.

Hubungi kami segera untuk mengalami sendiri perkhidmatan profesional kami sama ada melalui program atau perkhidmatan konsultansi/khidmat nasihat. Kami pastikan yang terbaik untuk anda!